We are sorry that you received an incomplete product, we may have received it in this condition from the factory.
Please contact us to request a return through "your account" and specify the reason in the returns section, or use the contact form below. To speed up the process, please provide:
Once we receive your request, we will contact you as soon as possible with a solution. If the refund is approved, we will return the full amount paid for the item, excluding shipping costs, or if the product is still available, we will send you a new product. You have 14 calendar days from the date you received the order to make this claim.
** Important: It is mandatory to notify us of the missing part of the product and your intention to return it before sending the merchandise back to us. Failure to do so may cause the return to be rejected.
Okkur langar til að tilkynna þér að persónuupplýsingarnar í þessu eyðublaði verði unnar af Funiglobal Development SL (Funidelia). Megintilgangur þessara upplýsinga er að svara beiðnum þínum eða spurningum. Löggilding fer fram með samþykki gagnabankans. Við tilkynnum þér að gögnin þín verði ekki send til þriðja aðila. Þú hefur rétt til að fá aðgang, leiðrétta og eyða gögnum, meðal annarra réttinda, eins og lýst er í persónuverndarstefnu sem er í boði hérna.